Veelgestelde vragen

In onderstaand overzicht vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Mocht je niet het antwoord kunnen vinden op jouw vraag,  neem dan contact met ons op.

Heb je vragen, bel of mail ons gerust!

[email protected]
+31 (0)23 – 54 00 034

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00u – 17:00u

bedrijfsgegevens

Hoofdkantoor
Hizi Hair
Melbournestraat 5
1175 RM Lijnden
KvK-nummer: 67201466
Btw-identificatienummer: NL8568.72.982.B01

E-mail: [email protected]
Telefoon: 023-5400034

Webshop

Klantenservice & Distributie
Hizi Shop B.V.
Parallelweg 9
7141 DL Groenlo

E-mail: [email protected]
Telefoon: 023-5400034

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00u – 17:00u

Online bestellen bij onze webshop is heel eenvoudig.

Hoe kan ik producten aan mijn winkelmand toevoegen/verwijderen?

Je kan producten toevoegen aan je winkelwagen door op de knop ‘toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. Je kan er vervolgens voor kiezen verder te winkelen of de winkelwagen te bekijken. In de winkelwagen zelf kan je de aantallen per product aanpassen en eventueel producten verwijderen. Klik op de knop ‘update winkelmand’ indien je wijzigingen hebt gedaan.

Zijn mijn producten besteld zodra ik ze in mijn winkelmandje heb geplaatst?

Nee, je kan producten aan je winkelmand toevoegen en uit je winkelmand verwijderen zonder tot een daadwerkelijke bestelling over te gaan. Op deze manier kan je op je gemak rondneuzen en producten geheel vrijblijvend aan je winkelmand toevoegen. Eigenlijk net zoals je in een ‘fysieke’ winkel gewend bent.

Hoe maak ik mijn bestelling definitief?

Door vanuit je winkelmand op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’ te klikken, kom je in een nieuw scherm. Hier kan je ervoor kiezen in te loggen als bestaande klant – als je reeds een account hebt – of je gegevens in te vullen als nieuwe klant. In geval van het laatste, kan je ervoor kiezen een account aan te maken of een eenmalige aankoop te doen en je inloggegevens dus niet te bewaren. Nadat alle benodigde gegevens zijn ingevuld en de betaalwijze is gekozen, kan je de order afronden door op ‘bestelling plaatsen’ te klikken. Als je order is afgerond, zie je dit bevestigd in je scherm. Tevens ontvang je per mail een bevestiging wanneer de order in behandeling is genomen, inclusief een track & trace code.

Of je een account aanmaakt of niet, is geheel aan jou. Je bent nergens toe verplicht. Als je dit doet, heb je de keuze om dit te doen met jouw emailadres en een (zelf te verzinnen) wachtwoord of door in te loggen met facebook. In geval van het eerste, heb je een extra wachtwoord te onthouden, maar that’s it. De rest van je gegevens blijft bewaard voor de volgende keer.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen paniek. Als je jouw wachtwoord vergeten bent, klik hier. We zullen je een email met een nieuw wachtwoord en instructies versturen.

Wat zijn de voordelen van een account?

Het voordeel is dat je gegevens bewaard blijven. De volgende keer hoef je alleen nog maar in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord of via facebook en de rest van je gegevens staat paraat. Het scheelt je dus tijd en werk als je een volgende keer bij ons bestelt.

Hoe maak ik een eigen account aan?

Je klikt op de knop of het icoon ‘inloggen’() rechts boven en vult je emailadres en (zelf te verzinnen) wachtwoord in bij ‘registreren’. Klik vervolgens op de knop ‘registreren’ eronder en klaar ben je. We bieden daarnaast de mogelijkheid om in te loggen met facebook. Aan jou de keuze.

De meest gebruikte online betaalmethode in Nederland is IDEAL. Dat is dan ook waar we voor hebben gekozen voor de webshop van Hizi Hair. We hopen dat ook jij hiermee uit de voeten kan. Mocht dit niet zo zijn, laat het ons dan zeker even weten door een mailtje te sturen naar [email protected] Dan nemen we dit mee in onze overwegingen voor de toekomst.

Hoe kan ik betalen?

In het check-out proces heb je de mogelijkheid de velden in te vullen met jouw betaalgegevens. Deze gegevens zijn nodig om je bestelling af te kunnen ronden. We werken uitsluitend met IDEAL. Dit is dan ook de enige betaaloptie die je kan kiezen. Vervolgens kies je jouw bank door middel van een selectie in het dropdown menu. Als verder al jouw gegevens volledig zijn ingevuld, ga je verder door op de knop ‘bestelling plaatsen’ te klikken. Je order is afgerond en dit zie je in jouw scherm bevestigd. Tevens ontvang je per mail een bevestiging wanneer de order in behandeling is genomen, inclusief een track & trace code.

Prijzen zijn inclusief BTW. In de winkelmand en bij het afrekenen zie je de prijzen opgeplitst in ‘subtotaal’, ‘BTW’ en ‘totaal’. Verzendkosten worden toegevoegd bij orders lager dan €35,00. Deze worden in dat geval ook duidelijk en apart vermeld.

Waar vind ik meer informatie over de BTW?

In de winkelmand en gedurende het betaalproces wordt ter verduidelijking onderscheid gemaakt tussen het subtotaal (exclusief BTW), de BTW en het totaal (inclusief BTW). Het BTW tarief voor producten is 21%.

Brengen jullie verzendkosten in rekening?

Bestellingen vanaf € 35,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 35,- wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Met de persoonlijke Hizi Hair Card ontvang je een jaar lang:

  • Altijd 30% korting op de professionele haarproducten van Olaplex, L’Oréal Professionnel en Kérastase
  • Altijd 10% korting op je behandeling in onze Hizi Hair salons
  • Gratis servicebehandelingen
  • Persoonlijke aanbiedingen, acties en cadeaus via e-mail, social media en in de salon
  • Al deze voordelen ook voor je kinderen t/m 12 jaar

De Hizi Hair Card is verkrijgbaar in de shop en kun je kopen op de afrekenpagina. Je betaalt €9,95 en de korting zal meteen verrekend worden. De fysieke kaart met jouw persoonlijke code zal worden toegestuurd. Meestal bij je bestelling in de verpakking.

Waar kan ik een Hizi Hair Card kopen?

De Hizi Hair Card is verkrijgbaar in al onze salons en in de webshop* op de afrekenpagina.
Je betaalt €9,95 en de korting wordt meteen verrekend.

*Alleen i.c.m. de aankoop van producten.

Waar vind ik mijn Hizi Hair Code?

Deze unieke 13-cijferige code staat op de achterzijde van de Hizi Hair Card onder de barcode. De volledige code dient te worden ingevuld in het daarvoor bestemde veld bij het afrekenen.

Mijn code wordt niet geaccepteerd, wat moet ik doen?

Wij controleren of de code overeenkomt met de gegevens die bij ons bekend zijn en of deze inderdaad aan jouw persoonlijke account gekoppeld is. Controleer of dit jouw persoonlijke pas is en of je de code volledig en correct hebt ingevoerd. Is dit het geval en werkt het alsnog niet? Heel vervelend. We verzoeken je om een mail te sturen naar [email protected] waarin je dit probleem inclusief jouw Hizi Hair Card code, naam en adres vermeldt. Wij koppelen je zo spoedig mogelijk terug hoe we dit op kunnen lossen.

Wij doen ons uiterste best jouw bestelling zo snel mogelijk en in opperbeste conditie bij jou thuis te bezorgen. Dit doen wij samen met Post NL.

Brengen jullie verzendkosten in rekening?

Bestellingen vanaf € 35,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 35,- wordt €4,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen binnen Nederland:
maandag t/m vrijdag vóór 22:00u besteld, de volgende dag in huis
zaterdag of op zondag besteld, dinsdag in huis

Gesloten op 25-12 , 26-12, 31-12 en 1-1.

Kan ik mijn pakket volgen wanneer het verstuurd is?

Ja dat kan. Onze pakketten worden via Post NL verstuurd en dit gebeurt altijd met een Track & Trace die je per email van ons ontvangt.

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

Hoe stuur ik mijn producten retour?

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected] of per telefoon: +31 (0)316 – 20 20 44.

Vermeld hierbij het volgende:

  1. Het factuurnummer op de pakbon
  2. De productnaam of het itemnummer

Download vervolgens hier het retourformulier. Deze vul je in en stuur je mee met het artikel/de artikelen die je retour stuurt.

Je dient zelf te zorgen voor correct verpakkingsmateriaal en de juiste frankering van je pakket. Wij raden aan dat je jouw pakket verstuurt met een track&trace code, zodat je deze kan volgen. Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw pakket totdat deze door ons daadwerkelijk retour is ontvangen.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Krijg ik mijn geld terug als ik producten retour stuur?

Ja, je krijgt van ons het geld terug dat je betaald hebt voor de producten die wij in originele staat van jou retour hebben ontvangen. Ook krijg je de eventueel door jou betaalde verzendkosten voor het ontvangen van je bestelling terug gestort. De enige kosten die eventueel door jou betaald dienen te worden, zijn kosten voor het retour verzenden van jouw bestelling.  Hier maken we uiteraard een uitzondering op wanneer de fout bij ons ligt en jij bijvoorbeeld niet de juiste of beschadigde producten hebt ontvangen.

Worden er kosten in rekening gebracht als ik producten retour stuur?

De enige kosten die eventueel door jou betaald dienen te worden, zijn kosten voor het retour verzenden van jouw bestelling. Afhankelijk van de situatie kunnen we hier een uitzondering in maken wanneer je bijvoorbeeld niet de juiste of beschadigde producten hebt ontvangen. De kosten voor retourneren bedragen circa 6,95 per pakket maar raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je gekozen vervoerder.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Met ‘In goede orde’ bedoelen wij dat het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking retour dient te woren gestuurd.

Tot 14 dagen na ontvangst mag je de bestelling, zonder opgave van reden, retour sturen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit is afhankelijk van de (verzend)status van jouw pakket. Neem in een dergelijk geval zo snel mogelijk contact met ons op en wij gaan na wat er nog mogelijk is. Contact opnemen kan via mail [email protected] of per telefoon: 023-5400034. We gaan dan na of wij jouw bestelling nog kunnen annuleren. Als dat nog kan, dragen we er zorg voor dat dit gebeurt.

Ik ben niet tevreden, wat kan ik doen?

Met een klacht over de webshop of je bestelling: [email protected]
Met een klacht, vraag of suggestie over een behandeling in de salon: [email protected] of gebruik dit contactformulier.

Wij reageren binnen 2 werkdagen (maandag t/m vrijdag).

Bel ons: +31 (0)23 540 00 34
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur.

WebwinkelKeur
In het onwaarschijnlijke geval, dat we er samen echt niet uitkomen, raden wij aan Stichting Webwinkelkeur in te schakelen om je geschil aan te melden voor bemiddeling. Zie voor meer informatie: www.webwinkelkeur.nl.

ODR Platform
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heb ik garantie op de producten die ik bij jullie op webshop koop?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een geleverd artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing.

Om aanspraak te maken op je garantie kun je contact met ons opnemen per mail via [email protected] of per telefoon: +31 (0)23 540 00 34. Houd je bestelbevestiging bij de hand. Deze geldt als garantiebewijs.

Online een afspraak bij ons maken is niet lastig.

Wat moet je doen als het niet lukt om online afspraak te maken?

Wanneer je problemen hebt met het online maken van een afspraak, adviseren wij om de desbetreffende salon te bellen. Zij hebben inzicht in het systeem en kunnen jou zeker verder helpen. Hier vindt je een salon bij jou in de buurt.

Hizi Shop B.V. zorgt ervoor dat uw gegevens veilig worden opgeslagen. Dat doen we door het gebruik van Secure Socket Layer (SSL), een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet om uw gegevens te beschermen. Ook is Hizi Shop B.V. aangesloten bij Webwinkelkeur.

WebwinkelKeur staat voor betrouwbare klantvriendelijke webwinkels. De leden voldoen aan de belangrijkste Nederlandse wetgeving en hun identiteit is gecontroleerd. Daarnaast kan er bij geschillen gebruik gemaakt worden van geschilbemiddeling. Zie voor meer informatie: www.webwinkelkeur.nl

Algemene voorwaarden zijn bepalingen die schriftelijk zijn vastgelegd. Daarin wordt van alles geregeld over een overeenkomst. In dit geval de overeenkomst die afgesloten is tussen ondernemer (Hizi Shop B.V.) en consument (jij). De bepalingen in de voorwaarden gaan over de garantie, aansprakelijkheid, bedenkingstermijnen, de manier van betalen of bijvoorbeeld hoe u een klacht moet indienen.

Onze Algemene Voorwaarden vind je hier.

Hizi Shop B.V. respecteert ieders privacy. We zorgen ervoor dat de informatie die je ons geeft altijd vertrouwelijk wordt behandeld.

Waar vind ik meer informatie over jullie Privacy Beleid?

Ons Privacy Beleid vind je hier.

Start typing and press Enter to search

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages